The respective author

Tuesday 26 August 2008

ketemu lagi BHI

Hari ini baru ada kesempatan menulis sedikit berita. Memang sudah lama tidak ada new post sejak seminggu lalu terlalu sibuk dengan tugas harian dan urusan keluarga. sebab masa ini musim makan, makan doa arwah dan tahlil di mana-mana. Sejak Isnin 25 hingga 28 Ogos sibuk dengan workshop from 8.00 am to 10.30pm at Centrepoint doing Scenario Planning.

Last week Jun O level result was released.. keputusan yang sungguh mengembirakan bagi sekeluarga kerana Aqilah memperolehi 6 O dengan grade yang cukup mengembirakan lebih-lebih lagi grade yang sangat baik bagi matapelajaran Eng. Lit A dan Englih B, geog B, maths and irk C. Sebagai percubaan awal keputusan ini sudah cukup baik... TAHNIAH anak ku..... bagaimanapun dinasihatkan jangan berpuas hati dengan keputusan tersebut perlu ditingkatan lagi untuk memperolehi 8 O dengan grade yang lebih baik lagi untuk membolehkan melanjutkan pelajaran ke luar negeri tahun depan.

Bulan Ramadhan sudah hampir tiba, di Brunei orang melihat anak bulan pada 31 Ogos (Ahad).
So next week sudah mula puasa. Ini bermakna hari raya besar kemungkinan akan jatuh pada 1 Oktober (wed) dan 2 Oktober (thur) sudah pasti hari raya.

My son will be back home 29 Sept. welcome home... Amin balik London 28 Sept and will arrive on the 29 Sept.

So cukup sampai sini dulu.

No comments: